Internet – glavni pokretač razvoja Indije

Stotine miliona Indijaca koji već poseduju smartfone mogu da biraju između usluga globalnih lidera poput Amazona, Ubera i Netflixa, ali i njihovih domaćih suparnika Flipkarta, Ole i Hotstara.

Amazon namerava da uloži najmanje pet milijardi dolara kako bi proširio posao u Indiji, a nakon povlačenja iz Kine i jugoistočne Azije Uberov opstanak na azijskom kontinentu zavisi upravo od uspeha u Indiji. Netflix je početkom ove godine plasirao prvu originalnu indijsku seriju „Sacred Games“, a priprema ih još najmanje desetak.

„Indija je jedno od naših najvećih tržišta. Kad pogledate brojnost populacije, dostupnost interneta i mogućnosti za razvoj, postoji li veći izazov i veća nagrada“, kaže Džesika Li, Netflixova potpredsednica za komunikacije u Aziji.

Razvoj interneta omogućio je i razvoj nekoliko indijskih startapova vrednih milijarde dolara.

„Paytm je kompanija razvijena u internet doba. Verujem da će internet biti glavni pokretač društvenog i nacionalnog razvoja ove zemlje“, smatra predsednik uprave Paytma Vijay Shekhar Sharma.

I ostali globalni igrači planiraju širenje na Indiju ulaganjima u digitalne delatnosti.

Prethodni tekstIndija odustaje od dolara, plaćaće naftu rupijama
Sledeći tekstIndijka sa Balkana

POSTAVI KOMENTAR

Molim upišite vaš komentar!
Upišite vaše ime