Indijci su narod koji jede tone i tone čokolade

Foto: Pixabay.com/aleksandra85foto

Količina čokolade koja se proda u Indiji naglo je porasla – za 13 odsto prošle godine, pokazuju podaci istraživačke kuće Mintel.

Trend pokazuje i da količina čokolade koja se prodaje u drugim zemljama stagnira ili čak opada, a sve kao posledica menjanja navika, odnosno toga da potrošači traže zdravije opcije.

Jedina druga zemlja, osim Indije, u kojoj je povećan obim prodaje bila je Poljska, ali tu je zabeležen rast od 2 odsto. U Rusiji, Brazilu, Kini prodaja je pala i do 6 odsto.

“Indija je pokazala stabilnu potrošnju čokoladnih slatkiša, zahvaljujući većim raspoloživim prihodima, ali i trendu koji preferiraju mlađi”, rekao je Marša Mogelonski, direktor Mintela.

Ali, postoje i drugi razlozi za rast prodaje čokolade u zemlji od 1, 3 milijarde ljudi.

U Indiji, čokolada tradicionalno važi kao poslastica za decu. Ali sada su trgovci ciljali odrasle i izleda da su se napori i reklame isplatili.

Više od 44 odsto indijskih potrošača misli da su slatkiši poput čokolade – zdravi. Anketirani potrošači kažu da im čokolada daje energiju.

To sve pomaže da se razvija čokoladni biznis pa je prodaja premašila onu u Kini. Količina čokolade koja se pojede u Indiji utrostručila se u proteklih deset godina.

Najpopularnije čokolade u Indiji prodaju se za oko pet do 10 rupija ($ 0,08 do $ 0,16).

Prethodni tekstEvo kako je Novosađanka našla posao u svetskom gigantu
Sledeći tekstPrirodnoj lepoti ne treba ukrasa: prelepe i bez trunke šminke

POSTAVI KOMENTAR

Molim upišite vaš komentar!
Upišite vaše ime