Evo kako je premijer Modi putem Tvitera osvojio korisnike društvenih mreža

Foto: twitter.com/narendramodi

Tvitovi premijera Indije Narendre Modija postali su globalni fenomen pa i ne čudi što je na ovoj mreži drugi najpopularniji političar, posle Donalda Trampa koga prati 42,8 miliona ljudi.

Uz Modija i njegove tvitove redovno je čak 36 miliona pratilaca, mahom Indijaca kojima se sviđa način na koji premijer ove zemlje komentariše dešavanja u zemlji i svetu. Tajna Modijeve popularnosti na Tviteru nalazi se u njegovim rečenicama koje piše a u kojima preovladavaju uglavnom sarkazam i ironija.

On tako polemiše sa drugima, komentariše zbivanja i na sjajan način se uklopio u moderno doba komunikacije putem društvenih mreža.

Autori studije objavljene ove nedelje u časopisu „International Journal of Communication“ otkrili su da se Modi u oko 9.000 objavljenih tvitova bavi uglavnom temama kao što su kriket, Rahul Gandi (lider opozicije), zabava, sarkazam, korupcija, razvoj, strani skandali, hinduizam i na kraju, nauka i tehnologija.

Prethodni tekstHolivudska glumica očarana Indijom
Sledeći tekstIndijka nova Mis sveta

POSTAVI KOMENTAR

Molim upišite vaš komentar!
Upišite vaše ime