Indijska predizborna kampanja kao primer

I dok kampanja za evropske izbore polako ističe, dok vladin i nevladin sektor čeka nadnacionalne upute za metodologiju praćenja onlajn sadržaja Indija, gde izbori traju mesec dana i gde glasaju stotine miliona glasača, bar je pokušala da to uokviri.

Indijska izborna komisija izdala je instrukcije kandidatima o upotrebi društvenih medija.

Instrukcije uključuju obaveštavanje izbornih komisija o svim računima kandidata i predsertifikaciju objavljivanja oglasa u društvenim medijima od strane Komisije.

Troškovi oglašavanja u društvenim medijima moraju biti eksplicitno uključeni u izjave o troškovima kampanje kandidata.

U komisiji tvrde da su samo razumno proširili obaveze koje već postoje a da nema razloga zašto se one ne bi odnosile i na društvene medije. Veruju i da će to pomoći da se identifikuju i blokiraju lažne veb stranice kandidata.

Društveni mediji su proširili demokratiju, dajući glas i šansu da se čuje veći broj ljudi i njihovo mišljenje, ali su takođe manipulisani da potkopaju demokratski diskurs.

(RTS)

POSTAVI KOMENTAR

Molim upišite vaš komentar!
Upišite vaše ime