Ambasadorka Indije svečano otvorila „Indija-Srbija“ turističku radionicu

Foto: Ambasada Indije

Ambasadorka Indije svečano je otvorila „Indija-Srbija“ turističku radionicu 13. decembra 2016.

Ambasada Indije u Beogradu u saradnji sa indijskom turističkom organizacijom „Incredible India“ i Turističkom organizacijom Srbije (TOS) organizovala je turističku radionicu 13. decembra 2016. u Beogradu. Radionica je imala cilj povezivanje turističkih organizacija, turoperatera, medija i stručnjaka radi jačanja saradnje u oblasti turizma između dve tradicionalno prijateljske zemlje.

Radionica je organizovana u okviru Memoranduma o razumevanju u oblasti turizma i implementacije sporazuma postignutih 13. oktobra 2016. u Beogradu između indijskog državnog ministra iz Kabineta indijskog premijera dr Jitendra Singa i potpredsjednika Vlade Srbije i ministra trgovine, turizma i telekomunikacija gospodina Rasima Ljajića.

Turističkoj promociji prisustvovalo je oko 100 zvanica, uključujući turoperatare, visoke predstavnike Vlade, avio-kompanije, medije itd.

Ambasadorka Indije Nj. E. Narinder Čohan predstavila je uslugu elektronske turističke vize koju je do sada iskoristilo 250 srpskih turista, nakon što je usluga e-viza odobrena Srbiji u februaru 2016.

Ujedno je tokom uvodne reči indijska ambasadorka izvestila prisutne o godišnjem rastu broja srpskih turista koji posećuju Indiju od čak 20%.

Gospodin Jitendra Jadhav, pomoćnik direktora predstavništva indijske turističke organizacije sa sedištem u Frankfurtu, predstavio je Indiju kao turističku destinaciju srpskim turoperaterima i prikazao indijske turističke potencijale.

Turistička organizacija Srbije izrazila je interesovanje za jačanje i produbljivanje saradnje između turističkih organizacija dve zemlje.

Gospođa Renata Pindžo, pomoćnica ministra trgovine, turizma i telekomunikacija, pomenula je blisku saradnju u oblasti turizma.

Tokom radionice, firma „TAL Aviation“ predstavila je poslovne aktivnosti indijske avio-kompanije „Jet Airways“ i ponudu destinacija širom Indije u saradnji sa partnerskom avio-kompanijom „Etihad Airways“.

Tokom radionice i uz konsultacije sa svim zainteresovanim stranama, predloženo je organizovanje posete vodećih srpskih turoperatora Indiji kako bi bili upoznati sa lokalnom turističkom ponudom za grupna putovanja, s obzirom na sve veće interesovanje srpskih turista.

Indija je atraktivna turistička destinacija tokom cele godine i nudi usluge zdravstvenog turizma, avanturističke destinacije, obilazak pustinja, morske plaže, posete planinskom lancu Himalaja, duhovni turizam, obilazak tvrđava i palata itd.

Preduzete mere za promociju turizma uključuju:

  • odobrena usluga elektronske turistiške vize građanima Srbije;
  • revizija Sporazuma o vazdušnom saobraćaju;
  • učestvovanje na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu;
  • promocije indijskog turizma kroz brendiranja autobusa javnog prevoza i bilborda,
  • organizacija radionice za turoperatere zajedno sa firmom Etihad Airways (2014);
  • učešće srpskog turoperatera firme FlyFly Travel u seminaru GET-INDIA 2015.
Prethodni tekstBil Gejts: Indija će postati najveća svetska digitalizovana ekonomija
Sledeći tekstIndija postala pridruženi član CERN instituta u Ženevi

POSTAVI KOMENTAR

Molim upišite vaš komentar!
Upišite vaše ime