Ekonomski oporavak uticao na rast prodaje vozila u februaru 2018. godine

Foto: YouTube/Namaste Car (Printscreen)

Kao posledica opšteg ekonomskog oporavka, došlo je do rasta tražnje za vozilima u ruralnim delovima zemlje, čime je ukupna prodaja vozila u februaru 2018.godine porasla za 22,7% u odnosu na isti period prethodne godine, zaključak je indijskog Udruženja proizvođača automobila (Siam).

Ukupna prodaja putničkih vozila porasla je za 7,7% na godišnjem nivou i dostigla 275,329 jedinica, najviše zahvaljujući rastu prodaje SUV vozila 21,8% (80,254). Najveći deo rasta ostvaren je u segmentu kompaktna terensko sportskih vozila poput modela Vitara Brezza,
Tata Nexon i Hyundai Creta.

Prodaja putničkih vozila takođe je porasla za 3,7% i 179,122 jedinica nakon dva uzastopna meseca pada. Zbog regulative o preopterećenosti i inicijative Vlade u cilju izgradnje infrastrukture, prodaja srednjih i teških komercijalnih vozila porasla je za 23% na ukupno na 37.552 jedinica. Najveći rast ostvaren je u segmentu lakih komercijalnih vozila od čak 37,9%.

Prethodni tekstTAFE – prvi indijski proizvođač traktora koji je osvojio F&S nagradu
Sledeći tekstPostoji način da Indija ostvari dvocifrenu stopu ekonomskog rasta

POSTAVI KOMENTAR

Molim upišite vaš komentar!
Upišite vaše ime