U Indiji print i dalje dominantan

U Indiji, zemlji sa preko 1,2 milijardi stanovnika, štampa nastavlja da bude dominantna.

U zemlji se štampa 82.000 novina sa prosečnim dnevnim tiražom od 110 miliona primeraka.

Prihodi od oglašavanja u štampanim medijima beleže rast od 5,6% tokom 2018. godine dostigavši iznos od 22,121 milijardi rupia.

Očekuje se da će tokom 2019. godine ukupna sredstva za oglašavanje u štampanim medijima dostići sumu od 22,424 milijardi rupija. Interesantan je podatak da je tokom 2017. godine samo 27% Indusa koristilo pametne telefone a predviđanja govore da će ih do 2022. godine koristiti čak 60% Indusa odnosno cca. 829 miliona žitelja ove mnogoljudne zemlje.

(jugpress.com)

Prethodni tekstZašto stanovnici Kašmira ne glasaju na izborima u Indiji?
Sledeći tekstIndija kupuje ruske atomske podmornice

POSTAVI KOMENTAR

Molim upišite vaš komentar!
Upišite vaše ime